Sütibeállításokkal kapcsolatos információk
Az agnespatika.hu weboldal sütiket (cookie-kat) alkalmaz a következő célokra:
  • Weboldal működése: Bizonyos sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez.
  • Böngészési élmény javítása: Más sütik a böngészés kellemesebbé tétele érdekében szolgálnak.
  • Releváns ajánlatok: Elemzési és marketing célokra használunk sütiket, hogy a felhasználói élményt optimalizáljuk.
A “Beállítások módosítása” gombra kattintva testre szabhatja a sütiket. Az “Elfogadom” gombra kattintva pedig az összes sütit engedélyezi.
Kategóriák / Termékek

GYIK

1. Mit jelent pontosan amikor ingyenes szállítási akció van?

Ingyenes szállítási akció alatt szállítási díj nem kerül felszámításra. Amennyiben nincs külön feltüntetve, hogy utánvételes rendelés választása esetén az utánvét kezelési díja is 0 Ft, akkor ilyen rendelés esetén továbbra is fel lesz számolva.

2. Hol tudom átvenni a rendelésemet, ha a személyes átvételt választom?

A rendelések személyes átvétele az Ágnes gyógyszertárban lehetséges nyitvatartási időben, munkanapokon 8-19 óra között a 2120 Dunakeszi, Fóti út 77. szám alatt.

3. Leadtam a rendelésem, mikor kapom meg?

Amint beérkezik a megrendelés, azt a legrövidebb idő alatt igyekszünk feldolgozni. Amikor a rendelése becsomagolásra került, akkor fog kapni erről egy üzenetet, hogy "Rendelése becsomagolva", majd mikor átadjuk a futárszolgálatnak a csomagot, erről megint küldünk egy üzenetet. Ezután minden további értesítés a csomagküldő cégtől fog érkezni. A rendelést 1-5. munkanapon belül kézhez fogja kapni.

4. Melyik országokba lehet csomagot rendelni?

Az agnespatika.hu csak magyarországi címre szállít.

5. Nem sikerült a SimplePay fizetés, mit tegyek?

Amennyiben nem sikerült kifizetni a rendelést online, akkor erről egy e-mail értesítés fog érkezni.

6. Miért nem tudok gyógyszert kosárba tenni?

2022. január 1-től vény nélküli gyógyszerek futárszolgálattal történő házhoz/csomagautomatába/csomagpontra történő szállítása már nem megengedett. Ezek a termékek csak személyesen vásárolhatóak meg az Ágnes gyógyszertárban, 2120 Dunakeszi, Fóti út 77. szám alatt.

7. Mi történik ha hiányos vagy sérült csomagot kaptam?

A csomagolás során arra törekszünk, hogy a megrendelés épségben érjen oda a megfelelő helyre, amennyiben bármilyen problémát tapasztal, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot a hello@agnespatika.hu e-mail címen.

8. Tudok egészségpénztári kártyával fizetni?

Sajnos ilyen fizetési módra nincs lehetőség az agnespatika.hu webáruházban. A rendelés leadásakor válassz a "cégként vásárolok" lehetőséget és itt adja meg a megfelelő adatokat, ahogy az adott egészségpénztár ezt kéri.